Milujete dárečky? A kdo ne, že? 🙂
1. Jak to funguje?
V den Vašich narozenin Vám přímo z Eurony přijde e-mail s přáním. Systém jej odesílá automaticky ve 3 hodiny ráno.
Jak odchází e-mail s přáním, tak zároveň se automaticky nastaví do fronty vyskladnění na 30 dní Váš unikátní narozeninový dárek.
Je však potřeba, abyste měli datum narození nastaveno ve Vašem účtu.
Překontrolujte si, zda tam je. Při registraci se totiž nevyplňuje a je třeba doplnit později.
Pokud během následujících 30 dní neobjednáte, tak nárok na narozeninový dárek zaniká.
2. Kde si nastavíte datum narození?
Přihlaste se do svého účtu na www.euronabycerny.com, který jsem Vám pomohla vyřídit já, nebo Váš poradce.
Verze na mobilu:
Kliněte nahoře na znak panáčka a pak níže je Můj profil. Tady si doplňte datum narození a uložte (viz obrázky dole).
Udělejte to hned. V den narozenin už je to pozdě.
Verze na počítači:
Kliněte nahoře na své jméno, rozbalí se Vám roletka a druhé od spodu je Můj profil, na to klikněte.
A uvidíte stránku, kde si datum doplníte a uložíte.
Udělejte to hned. V den narozenin už je to pozdě.
3. Na co dát ještě pozor.
Pozor, ať si z košíku dárek nevymažete/nezrušíte ho. Už by nešel dát zpět. Jak to vypadá, když se Vám dárek přidá do košíku je VIZ níže FOTO dodám.
V žádném případě neklikejte na ODMITNOUT, ani na křížek u dárku.
Zadávejte datum pozorně, ať se nespletete. Po uložení ho už nemůžete vy sami opravit.
Řekněte i Vašim registrovaným zákazníkům, aby si datum do účtu doplnili.
4. Zajímavosti
Na odeslání e-mailu nemá žádný vliv, zda má zákazník povoleno nebo odmítnuto zasílání informačních zpráv z Eurony.
Dárek se sám v košíku neobjeví, pokud v košíku nemáte už vybrány nějaké produkty. Běžte tedy v den narozenin do košíku, přidejte zboží, které chcete nakoupit a dárek se objeví.
V současné době se zasílá voňavá sašetka s unikátní designem i vůní, která se nedá běžně koupit. Je pouze jako dárek k narozeninám. Dejte si ji do prádla, skříně, auta nebo šuplíku a provoňte si na několik měsíců svoji domácnost.
Užijte si svůj dárek, jako ostatní zákazníci.
5. Něco nefunguje?
Nemůžete se do účtu přihlásit, nemůžete najít kolonku nebo jste zadali špatné datum narození? Ozvěte se mi, spolu to rychle vyřešíme.