Co řešila: dětský a atopický ekzém
Nyní: Eurona je můj koníček a velká láska
Psal se rok 2006 a já řešila problém s ekzémem u mého malého miminka a zároveň atopický u prostřední dcery. Na internetu jsem ,,nějaký facebook“ vůbec neznala a tak jsem informace hledala kde to šlo. Po krátkém čase jsem narazila na výrobky Eurony a chtěla je vyzkoušet. Zavolala jsem přímo na Euronu, kde mi ochotná paní sdělila, kde v mém okolí se nachází registrovaný zákazník. Vyhledala jsem si tuto maminku, byla na MD a Euronu užívala krátkou dobu. Při návštěvě mě vůně aviváží natolik ohromila, že jsem ihned udělala svoji
první, neregistrovanou objednávku a celá léta objednávala u této registrované maminky. Stala jsem se tak zákazníkem, který si výrobky jen objednával a užíval. Vůbec jsem netušila, že je nějaká další verze u Eurony možná.
Před dvěma lety, mi při rodinné návštěvě řekla Pavla Zelinová, jestli jsem registrovaná? Při zjištění, že i tohle je možné u Eurony a nakupovat levněji, jsem se ihned u Pavly registrovala. A tím to u mě všechno vlastně začalo nabírat směr krásného koníčku. Věděla jsem, že se Euroně nemůžu věnovat naplno, jelikož jsem svojí prací v rodinné firmě natolik vytížena, že mi moc času nezbývá. Přesto se však Euronu šířím kudy chodím.
Buduji si krásnou síť, ve které mám úžasné lidi, zapálené pro Euronu a pomoc jiným. Od podzimu 2017 jsem
vystoupila až na pozici 12% (březen 2019) a doufám, že budu krásně pokračovat i výše .
Eurona je pro mě koníčkem, který mi přináší radost ve formě spokojených zákazníků. Největší odměnou je
úsměv a poděkování zákazníka. Tohle mě moc baví.
Bronislava Zelinová, březen 2019