Má cesta začala na podzim roku 2017, když kolegyně Miry do práce přinesla katalog a řekla „Kdo co chce, tomu to objednám.“. Katalog mě na první pohled nadchl, ale ceny ne, a tak jsem s poděkováním odmítla.
Až po vyzkoušení univerzálního čističe jsem si nakonec jeden pomerančový vzala. Po roce došel, a tak jsem se Miry zeptala, zda si ho mohu objednat sama. Miry mi dala své heslo pro hosta (dnes Eurona ID) a dodala, ať objednám za 100 bodů. Vůbec jsem nechápala proč, když jsem chtěla jen pár věcí, abych neplatila poštovné.
Svou první objednávku jsem udělala až další měsíc v únoru. Miry pokračovala. Příští měsíc objednej za 120 bodů a další za 150. Tenkrát jsem nechápala proč, teď už to vím – Miry chtěla, abych získala od Eurony všechny dárky, které je možno v prvních 3 měsících získat zadarmo. Proto jsem 3. měsíc udělala rovnou 200 bodovou objednávku.
A právě to byl impuls pro Peťu Gregůrkovou, aby mi zavolala, pogratulovala k 1. zpětné provizi a prozradila, zatím pro mě, velkou neznámou a tou byla příležitost. Díky kolegům a známým jsem v prosinci 2018 pokořila 6 % a těšilo mě mých krásných 500 Kč provize. Až v lednu 2020 mi s úspěchem přišel první balík za 121 Kč. Dojala jsem se u gratulace na školení na Malovaném a věděla jsem, že to fakt jde a že chci víc.
Po 13 letech jsem byla nucena změnit zaměstnání a na Euronu mi nezbývala síla. V září jsem svou sílu měla zpět, zaměřila se na mé proč, odstranila všechny nedůležité věci a začala měnit svůj přístup. Poznávám nové lidi a jsem ráda, že jim mohu pomoci a jsem ještě radši, když díky Euroně vznikne nové přátelství. Opustila mě velká touha stoupat výš a být úspěšná a nahradila ji radost z pomoci ostatním, z jejich spokojenosti a úsměvu. Euronu miluji a věřím, že můžeme být úspěšné jen tehdy, pokud děláme to, co nás těší.
Zdena Svobodová, 12% provizní stupeň v říjnu 2021