Dříve: Nebyla jsem spokojena s jinými prostředky do myčky.
Nyní: Jsem nadšená z přátelského kolektivu poradkyň a ráda doporučuji dál.
Je to 10 měsíců co mě k Euroně přivedl problém s myčkou. Nebyla jsem spokojená s kvalitou umytého nádobí. Jelikož jsem věděla, že Peťka Gregůrková Euronu dělá, tak jsem ji oslovila v říjnu 2019, že bych výrobky zkusila. S výsledkem jsem byla neskutečně spokojená.
Když mi řekla, že ze svým zákaznickým číslem můžu Euronu šířit dál, tak jsem ji jednoznačně řekla, že budu ráda spokojený zákazník, ale šířit fakt nebudu, protože fakt nemám čas, ví moc dobře, že mám hodně práce s cukrařinou a pečuju o postiženého syna, a že to prostě nepřichází v úvahu.
Jenže už druhý den po obdržení balíku jsme se sousedkou řešily tu zmíněnou myčku a ona mi řekla, že to chce zkusit. No a první registrace byla na světě. Pak se k tomu přidala sestra, která předělávala dům a to je jasná věc, že v takové situaci se uklízí neustále.
Úklid byla pro mě činnost, kterou jsem krajně nesnášela. Eurona mi ukázala, že úklid nemusí být dřina, pokud člověk má v ruce ten správný výrobek. Dům mi začal vonět víc než kdysi, úklid přestal být noční můrou, stal se efektivnější, rychlejší a snadnější. Prádlo konečně vonělo tak, jak jsem vždy chtěla. Odpady se neucpávaly. Trouba byla konečně vyčištěná bez drhnutí a bez zdevastovaných rukou. A od té doby tuto zkušenost předávám kamarádkám, přátelům a známým. Eurona je cesta, která mi dává časovou flexibilitu, možnost poznávat lidi a jejich neskutečné příběhy. Zároveň jim pomáhám s problémy v domácnosti a to je přece paráda!
Renata Churá, červenec 2020