Co řešila: Chtěla jsem pouze něco voňavého na vytírání.
Nyní: Jsem na mateřské a z Eurony se stal můj koníček.
K Euroně mě přivedla moje sponzorka Alena Hepnarová. Pozvala mě k sobě do skupinky na FB, kde představovala výrobky a ukazovala, co vše dokážou.
Líbilo se mi to a říkala jsem si, že si někdy určitě objednám.
Alča mě ale pak kontaktovala sama a nabídla mi, jestli nechci vyzkoušet olej do koupele pro miminka, protože věděla, že náš mladší syn má genetickou vadu kůže a musí se neustále promazávat krémy.
Já o tom ale nechtěla ani slyšet¨, protože jsem celkově s olejema do koupele měla špatné zkušenosti a nechtěla jsem doma další věc, která mi akorát zamastí vanu a oblečení, ale dítě zůstane jak sušenka.
I přes to, že se mi snažila vysvětlit, že tenhle olej je jiný, neměla šanci (chudák holka:-) )
Chtěla jsem ale něco voňavého na vytírání.
V květnu 2019 jsem se zaregistrovala a udělala svou první 100 bodovku. Následně jsem splnila Úspěšný start a pídila se, co může být dál, protože jsem měla další zájemce, kteří si se mnou chtěli objednat. Alča mi řekla o šíření, to jsem ale dělat nechtěla.
Založila jsem si FB skupinku, kam jsem dávala ukázky toho, co se mi doma podařilo vyčistit.
Líbilo se mi, že jsem najednou každý den v kontaktu s několika lidmi , mám si s kým popovídat a konečně začít řešit něco jiného než děti. Zjistila jsem, že je to pro mě jakýsi úprk od té mateřské a začalo mě to naplňovat. O osobním rozvoji ani nemluvě.
Zpětná vazba od zákazníků mě vždy ještě víc nakopla a tak jsem se do toho opřela a jsem tady. Květen 2020 a já se pyšním 12% :)
Jsem ráda, že mi tahle příležitost přišla do cesty.
Jsem ráda, že můžu dál doporučovat něco, co opravdu funguje.
A i když není každý den růžový, jsem ráda, že jsem tam, kde jsem a doufám, že tohle je jen začátek.
PS: Přísloví „nikdy neříkej nikdy“ opravdu platí, protože já to na začátku fakt dělat nechtěla.
PS2: Olej do koupele pro miminka mám doma a opravdu zvláční pokožku a nezamastí vanu:-)