Co řešila: Poprvé koupila jen 1 výrobek na skvrny.
Nyní: Zjistila, že všechny výrobky jsou skvělé, ráda je doporučuje a buduje si kariéru.
S Euronou jsem se seznámila před necelým rokem. Narazila jsem na ní úplně náhodou. Koupila jsem nejprve jen agenta a postupně jsem začala být zvědavá, jestli jsou i ostatní výrobky tak skvělé. Protože jsem zjistila, že skvělé je všechno, netrvalo dlouho a začala jsem doporučovat dál.
Asi za 5 měsíců od tohoto rozhodnutí jsem vystoupala na 12% provizní stupeň a měla svůj první velký balík výrobků zdarma. V té době mě top manažerka požádala o napsání tohoto příběhu. Odmítla jsem. Neměla jsem pocit, že bych dokázala něco, o čem bych měla psát.
Teď, v únoru 2018 jsem vystoupala na 15% provizní stupeň a byla jsem o to požádána znovu. Moje první myšlenka byla opět taková, že jsem přece nedokázala nic zvláštního, co by někoho dalšího zajímalo. A pak mi to došlo. Uvědomila jsem si, že nebudu mít nikdy pocit, že jsem něco dokázala. Proč taky, vždyť jen radím lidem jak mít taky doma čisto a voňavo. Zbytek dělají výrobky samy, protože každého nadchnou. Hlavně je to také výsledek celého týmu, ne jen mě.
Jde o jednoduchou činnost, která mě navíc moc baví a vytrhuje mě ze stereotypu mateřské. Stačí vytrvat, pracovat po chvilkách každý den a odměna v podobě provize na sebe nenechá dlouho čekat.
Dřív by mě něco takového nikdy nenapadlo, ale teď už mi přijde mnohem reálnější, že bych si po skončení rodičovské ani nemusela hledat jinou práci. A to je můj cíl, který mě motivuje: Mít práci, která mě baví, organizovat si čas podle sebe a své rodiny a nemuset řešit, jestli jsou děti nemocné, nebo jestli si můžu vzít v určitém termínu dovolenou a jak dlouhou…
Jednoduše jsem moc ráda, že mi Eurona vstoupila do cesty. 🙂
Monika Procházková, pozice 15% v únoru 2018