Dříve: Euronu dostala jako dárek a zkusila až za 3 měsíce.
Nyní: Je naprosto okouzlená univerzálem a všem ho doporučuje.
A co řekla sama Lucka o svých začátcích?
Eurona se rozhodla přijít mi poprvé do cesty v červnu roku 2019. Byl konec školního roku a jedna sympatická maminka chlapečka, kterého jsem měla ve školce ve třídě, nám dala balíček jako poděkování. Po letmém okouknutí jsem zjistila, že je to „nějaká drogerie“ a nechala ji ležet ve skříni. A trvalo skoro tři měsíce, než jsem balíček vybalila a vyzkoušela. A musím přiznat, že to pro mne bylo velice milé překvapení. Vůně, účinek, dávkování – vše super. Ale na mou registraci si ona maminka, úžasná Klárka Beldová, musela ještě dlouho počkat.
V březnu 2020 přišla ta správná chvíle, a hlavně mi doma už opravdu došly všechny komerční přípravky z drogérie. Tak jsem se zaregistrovala. Bylo pro mě úplně logické, že svoje nadšení ze snadného úklidu šířím dál, o to se prostě nešlo nepodělit. A tak se mi začaly dařit „Univerzálové“ registrace. Kdo by se do našeho Univerzálního úklidového prostředku nezamiloval, že? Je to můj favorit.
Spolu s jednoduchou zmínkou o možnosti plnit úspěšný start to byla ideální kombinace pro 100 bodové registrace. Pak už to vlastně byla úplná lavina. Já to povím tobě, ty se pochlubíš kamarádce a spokojení jsme všichni. Myslím si, že neexistuje nějaké kouzelné pravidlo, nebo doporučení, podle kterého by to fungovalo hned všem. Důležité je, aby se každý našel v tom, co a jak dělá. Já jsem povídací a věřím, že pokud vyzdvihnu dobře třeba jen jeden výrobek, můžu si tím zajistit novou registraci. Vím, že někdo posílá vzorečky, další tvoří letáčky, někdo jiný třeba funguje skvěle přes sociální sítě. A to je právě na Euroně to skvělé, že příležitost má opravdu každý – záleží jen na něm, kdy a jak ji využije.
Lucie Melšová, pozice 12% v září 2020